Politica Retur - Hainedevis.ro

Politica Retur - Hainedevis.ro

 

Returul produselor si primirea banilor inapoi

Produsele se pot returna in maxim 30 de zile de la primirea coletului.

Pentru a putea procesa returul produselor, va rugam sa completati formularul de retur de mai jos. Pentru a putea procesa cererea dumnevoastra in timp util, va rugam sa ne furnizati contul IBAN corect si sa mentionati codul produselor returnate.

Cererea de retur se proceseaza intre 2 si 5 zile lucratoare si va anuntam in momentul in care procesul este finalizat si trimitem un curier sa va ridice comanda.

Foarte important! Dupa ce primiti confirmarea ca cererea de retur este procesata si curierul este trimis pentru ridicarea comenzii, pregatiti coletul cu toate produsele pe care doriti sa le returnati si factura primita initial.

Pentru comenzile achitate cu cardul online, banii se returneaza in acelasi cont.

Cheltuielile de transport sunt suportate de client!

Banii se restituie in contul mentionat in formularul de retur in maxim 14 zile de la primirea coletului dumneavoastra!

 

Formularul de retur este disponibil in contul de client!

Click aici pentru Formular returnare produse

 

Schimbul produselor in comanda

Daca doriti sa inlocuiti un produs sau mai multe produse din comanda primita, plasati o comanda noua pe site cu produsele pe care le doriti in schimb, mentionati la observatii codul produselor pe care doriti sa le schimbati din comanda initiala, precum si numarul comenzii initiale impreuna cu textul “colet la schimb”.

Nu completati formularul de retur daca nu doriti restituirea banilor!

Cererea de schimb se proceseaza intre 2 si 5 zile lucratoare si va anuntam in momentul in care procesul este finalizat si trimitem un curier sa va livreze comanda noua si sa o ridice pe cea veche.

Foarte important! Dupa ce primiti confirmarea ca cererea de schimb  este procesata si curierul este trimis cu noua comanda, pregatiti coletul cu toate produsele pe care doriti sa le schimbati si factura primita initial. Cand ajunge curierul cu comanda noua, o sa solicite si coletul pregatit de dumneavoastra.

Atentie! Daca nu specificati ca este “colet la schimb”, comanda se efectueaza cu ramburs, ca o comanda noua obisnuita.

Atentie! Daca nu specificati codul produselor pe care le schimbati din comanda initiala si numarul de comanda pe care doriti sa o schimbati, cererea de schimb nu se efectueaza.

Cheltuielile de transport sunt suportate de client!

 

Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected].


Formularul de retur este disponibil in contul de client!

Click aici pentru Formular returnare produse

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 06.06.2022